تاريخ انتشار: شنبه 1403/6/24
کد خبر: 77126

جلسه بررسی همکاری مشترک پژوهشگاه قرآن و حدیث و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد

جلسه مشترک بررسی راهکارهای اجرای سلسله نشست های چهارشنبه های اعتقادی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، جلسه مشترک بررسی راهکارهای اجرای برنامه سلسله نشست های چهارشنبه های اعتقادی با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار، رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و حجت الاسلام و المسلمین سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و سایر مدیران دو مجموعه، صبح روز شنبه ۲۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل پژوهشگاه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه گزارشی از سلسله نشست های دین و چالش های روز با عنوان "چهارشنبه های اعتقادی" که با رویکرد تبلیغی _ ترویجی از ابتدای آبان ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ۱۴۰۳ در قالب ۲۷ نشست از سوی پژوهشگاه قرآن و حدیث، انجمن کلام اسلامی حوزه، مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و برخی دیگر از مراکز که با حضور پژوهشگران و صاجب نظران حوزوی و‌‌ دانشگاهی برگزار گردید ارائه شد.

در این جلسه ضمن تأکید بر ضرورت برگزاری سلسله نشست های علمی به عنوان طرح چالش های دینی روز که با ارائه راهکارها همراه است از جامعه هدف و مخاطب این نشست ها در کنار مخاطب عام، مبلغین، معلمین و اساتید دانشگاه ها به عنوان گروه های واسط، از اهداف آن بر شمرده شده است.

در پایان این جلسه ضمن قدردانی از مجموعه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به آسیب شناسی برنامه در سال ۱۴۰۲ و نیز راهکارهای استفاده بیشتر مخاطبین از این برنامه در سال ۱۴۰۳ پرداخته  شد.

لازم به ذکر است فصل دوم سلسله نشست های دین و چالش های روز تحت عنوان چهارشنبه های اعتقادی از روز چهارشنبه ۴ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.