تاريخ انتشار: شنبه 1403/4/23
کد خبر: 77085

انتصاب حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار به عضویت در هیئت ممیزه مشترک پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار به عضویت در هیئت ممیزه مشترک "پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی" منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار، رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و استاد تمام دانشگاه تهران در حکمی از سوی دکتر محمدعلی زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، برای مدت دو سال به عنوان عضو هیئت ممیزه مشترک "پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی" منصوب شد.

 

در بخشی از این حکم آمده است؛ «در اجرای بند «۳» ماده «۵» دستورالعمل طرز تشکیل هیئت ممیزه مؤسسه و وظایف و اختیارات آن و نظر به مراتب دانش و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم برای مدت دو سال به هیئت ممیزه مشترک "پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی" منصوب می شوید.

 

همچنین در اولین جلسه هیئت ممیزه مشترک که در روز پنجشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۳ برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار به سمت ریاست کمیسیون کلام و فلسفه هیئت ممیزه مشترک انتخاب شد.

 

پژوهشگاه قرآن و حدیث ضمن تبریک از این انتصاب و انتخاب شایسته، برای حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار در انجام مسئولیت محوله در جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رشد و تعالی نظام آموزش عالی کشور، از خداوند متعال موفقیت آرزومند است.