تاريخ انتشار: چهارشنبه 1403/4/6
کد خبر: 77067

پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار، رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهور

🇮🇷 متن پیام رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار، رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث ضمن برشمردن انتخابات به عنوان نشان دهنده اراده یک ملت در تعیین سرنوشت خود و وظیفه عقلی و شرعی، از عموم مردم جهت مشارکت حداکثری در انتخابات و حضور پرشور در پای صندوق های رای دعوت بعمل آورد که متن پیام ایشان به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم

🇮🇷  انتخابات نشان دهنده اراده یک ملت در تعیین سرنوشت خود است. شرکت در انتخابات هم حق است و هم وظیفه دینی و ملی. حق است، از این جهت که هر کسی حق دارد در سرنوشت خود ایفای نقش کند. اما تکلیف است، از آن جهت که عقل و شرع حکم می کند که انسان ها در قبال سرنوشت خود و جامعه مسئولیت دارند. از سوی دیگر، انتخابات می تواند یک فرصت برای رشد و تعالی کشور باشد، مشروط به دو شرط؛ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح. در غیر این صورت این فرصت به تهدید تبدیل خواهد شد.

🇮🇷 اینجانب ضمن دعوت عموم مردم به حضور پرشور در انتخابات، امیدوارم که هموطنان عزیز به کسی رأی دهند که افکار و برنامه هایش بیش از دیگران به مبانی اسلام و نظام اسلامی و ولی فقیه نزدیکتر باشد و با انتخاب همکارانی توانمند زمینه رشد و تعالی معنوی و مادی کشور را فراهم کند.

رضا برنجکار
 ۶  تیر ۱۴۰۳