تاريخ انتشار: یکشنبه 1396/9/19
کد خبر: 61863

پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث برگزار می شود

پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث با هدف تجلیل از پژوهشگران برتر و رونمای از آثار جدید پژوهشگاه برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیث، در آستانه هفته پژوهش و با هدف تجلیل از پژوهشگران برتر پژوهشگاه و نیز رونمایی از آثار جدید پژوهشگاه قرآن و حدیث در روز چهارشنبه ۲۲ آذر ۹۶ ساعت ۸:۳۰ الی ۱۰  در تالار علامه مجلسی مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود.

 

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و حجت الاسلام و المسلمین دکتر رضا برنجکار، قائم مقام رئیس پژوهشگاه قرآن و حدیث و حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدتقی سبحانی سخنرانان این مراسم می باشند.

 

به شرکت کنندگان در این مراسم بن خرید کتاب به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان با تخفیف ۵۰ %  جهت تسهیل و کمک به خرید آثار پژوهشگاه و موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث اهدا می گردد.

 

لازم به ذکر است این مراسم، همه ساله در هفته پژوهش با حضور فرهیختگان، پژوهشگران، دانشجویان و اهالی رسانه، در تالار علامه مجلسی مؤسسه علمی ـ فرهنگی دارالحدیث برگزار می شود تا از برترین های حوزه پژوهش در پژوهشگاه تجلیل به عمل می آید.