تاريخ انتشار: سه شنبه 1396/2/12
کد خبر: 58739

بازدید طلاب مرکز تخصصی حدیث حوزه از پژوهشکده تفسیر اهل بیت علیهم السلام

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قرآن و حدیث، جمعی از طلاب مرکز تخصصی حدیث حوزه علمیه، با رئیس و پژوهشگران پژوهشکده تفسیر اهل بیت علیهم السلام پژوهشگاه قرآن و حدیث دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالهادی مسعودی، رئیس پژوهشکده تفسیر اهل بیت علیهم السلام در این جلسه به تشریح فعالیت های پژوهشی پژوهشکده و نیز شیوه و روش های انجام تحقیق و پژوهش در پژوهشکده تفسیر پرداختند.

معرفی کتاب های مرتبط با فعالیت های علمی، معرفی کتب تفاسیر شیعی و اهل سنت، معرفی منابع کهن و نو و نیز تشریح روش ها و الگوهای تفسیری پژوهشکده تفسیر اهل بیت علیهم السلام از دیگر مطالبی بود که حجت الاسلام و المسلمین مسعودی به آن اشاره کردند.

همچنین در ادامه این بازدید، طلاب مرکز تخصصی حدیث حوزه به گفتگو و پرسش و پاسخ با پژوهشگران پژوهشکده از جمله گروه احیاء متون و گروه قرآن شناسی پرداختند.

در این بازدید که تعداد ده نفر از طلاب سطح سه مرکز تخصصی حدیث حوزه حضور داشتند از کتابخانه تخصصی حدیث نیز بازدید بعمل آمد.

لازم به ذکر است تعداد ده نفر از طلاب سطح سه مرکز تخصصی حدیث حوزه پیش از ظهر روز شنبه ۹ اردیبهشت ماه ۹۶ از پژوهشکده تفسیر اهل بیت علیهم السلام بازدید کردند.